Édua

"Azért, mert szerettek, jöttem a világra, S lettem, fény, csillag, szüleim boldogsága"

Üzenetek

  • NicoLetty: Drága Noikám! Írtam már pár sort a facebookon, de akkor még nem láttam az összes képet... :O) Te... (2011.07.20. 19:44) Új lakás és végre kertecske
  • CsodaraVarok: Nomi: köszi, megkaptam és írtam is vissza :) (2011.02.20. 13:33) Vizi Indiánok
  • bulgary: @bulgary: Szia Irtam neked e-mailt! (2011.02.19. 22:34) Vizi Indiánok
  • bulgary: Szia! Nagyon szep a babad! Olvastam vissza a Golya varos blogodban sokat.Gratulalok a kislanyhoz! ... (2011.02.17. 23:20) Vizi Indiánok
  • Cézár imádó: Díjat kaptál tőlem:) Látogass el hozzám:) babazunk.blog.hu/ (2010.01.28. 21:31) A hétvégénk
  • Utolsó 20

Amit addig nem tudtam, amíg nem volt gyermekem 3

2011.06.21. 22:32 | CsodaraVarok | Szólj hozzá!

- már nem zavar a kupi a lakásban, képes vagyok nyugodtan ülni a szarkupac tetején, lábam alatt egy halom mosott és beszedett ruha, amit a gyerekem elért az ágyon, és leszórt a földre. Oldalt egy pár üres flakon, amit kiszedett a kukából és odavitt nekem a nappaliba. A konyhát beborítják a műanyag edények és fakanalak, amiket a szekrénybe beülve kihajigált. Esély nincs visszatenni, minek arra az 5 percre.
- a gyerekem már 18 hós, csodásan feléri az asztalt. Igaz, nem látja mit ér el, de érzi, hogy valami húzhatót talált. 
- eljött a fosztásidő. Minden, ami olyan anyagból van, ami kitartó munkával kikezdhető, és a szöszöket húzkodva kitéphető, az elkezd szétjönni. Ilyen pl. a padlószőnyeg, tapéta, a tengerimalac bundája. (Ez utóbbi elég sokat vinnyog közben).
-eljött a nagy zajok ideje is. A földhöz csapkodás hangja már lószar ahhoz képest, amit a fakanál kiad, ha a radiátoron húzkodja végig. Mindezt fülig érő szájjal.
- az etetőszék kitűnően tolható a kövön, még a 20. kör után is érdekes elfoglaltság. Már akinek....
- nem hittem volna, hogy áhítattal fogom várni a napot, amikor először nézek meg egy teljes filmet. Az, hogy moziba is lehet menni, a vágyak netovábbja.
- eseményszámba megy, ha a kozmetikusig eljutok...
- megtanultam nyitott ajtóval szarni úgy, hogy közben valaki áll velem szemben és mereven néz rám.
- az ujjbecsípés 10. alkalom után sem riasztja vissza a fiókhúzogatástól.
- az idő múlásával egyre nagyobbak a lakásban a káresemények.
- mindenhonnan csak le- és kipakolni izgalmas.
- a homokozó lapáttal igenis ki lehet ütni egy ember szemét.
- a "Ha jó a kedved tapsolj nagyokat" szép dal, de 200-adik alkalommal már a k. anyját. Még jó, hogy kivehető az elem a játékból.
- rájössz, hogy finom a pötidanon
- a tréningnaci a leggyakrabban használt ruhadarabom.
- úgy érzem, évek óta papucsban járok.
- ha alszik, nem tudok csörömpölni a mosatlannal, ha fent van, akkor meg tőle nem tudok mosogatni.
- a lakás növényállományát tekintve úgy érzem, a gyerekem sosem lesz természetbarát.
- ha hosszú levelet írok, a modem zsinórja lesz a legérdekesebb húzható játék.
- nyaraláskor csak a hátam barnul le, ahogy derékszögben futkosok a parton a gyerek után.
- a gyereket nem érdekli, hogy 35 eurót adtam ki egy 20-as cipőért.
- mire 2 éves lesz, jobb bicepszem van, mint aki évek óta gyúr rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://edike.blog.hu/api/trackback/id/tr133004527

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása